Subject: Projekteerimistingimuste taotlemine - Aegviidu alevi ÜVK laiendamise projekteerimis-ehitustööd
From: Aquare OÜ <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 8 Jan 2024 14:01:44 +0200

Tere

Aquare OÜ koostab Aegvidu alevi ühisveevärgi ja -kanalisatsioonitrasside
projekteerimistöid. Seoses sellega soovime taotleda
projekteerimistingimusi järgnevale:

1.	Projekteeritavad trassid jäävad Jägala-Käravete tee
kaitsevööndisse sh ristuvad sama teega kahes kohas manuses oleval
asendiplaanil näidatud mahus (POS 1 ja POS 2).
2.	Jaama tn 13c  (14101:001:0482) kinnistule on planeeritud
reoveepumpla, mille hooldamiseks tuleb rajada mahasõit Jägala-Käravete
teelt (POS 3).

Manuses on töös olev torustike asendiplaan, millele aluseks olev geoalus
ei ole veel lõplikult valmis.

Pean lugu/Best Regards

Aquare OÜ

Mustamäe tee 6b

Tallinn, Harjumaa

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

See e-kiri ja selle lisad võivad sisaldada konfidentsiaalset
informatsiooni, mis on mõeldud ainult kirja saajale. Kui see  kiri  ei ole
mõeldud Teile, palun kustutage kiri  ja kõik selle koopiad. Saadetud
e-kiri on konfidentsiaalne ning teil ei ole õigust selles sisalduvat
informatsiooni enda huvides ära kasutada ega seda teistele osapooltele
edastada.

This email and its attachments might contain confidential information,
which is meant only for the use of the recipient. If the message is not
intended for you, please delete it and all its copies. Note that,
confidentiality applies to this message and you are not allowed to use the
information in it for your own benefit, nor can you forward it to another
party.